Siirry suoraan sisältöön
Prisma logo

Lehmä on kirjailijan lisäksi yksi harvoista eläimistä, jonka imago paranee kuoleman jälkeen. Lehmä muuttuu lautasella himotuksi häräksi, kirjailija puolestaan kerjäläisestä kuninkaaksi. Mainonnalle käy juuri päinvastoin. Ennen syntymäänsä mainonta koetaan hienoksi ja luovaksi: se vaatii lukemattomien abstraktien asioiden hallinnan lisäksi aimo annoksen analyyttistä ajattelua. Kun pihvi on löydetty, valmista mainontaa osaavat tehdä kaikki. Kuolematonta mainontaa syntyy harvoin, mutta helposti kritisoitavaa joka kerta. Kirja kertoo mainonnan suunnittelijoiden ja asiakkaiden kokemista vaikeuksista saada aikaan hyvää mainontaa. Asiat on selvyyden vuoksi esitetty kärjistetysti ja ironisoiden sekä runsaiden ja herkullisten esimerkkien höystäminä. Kirja on tarkoitettu sinulle, joka kritisoit mainontaa ja sinulle, joka et vain kritisoi vaan joudut myös tekemään sitä. Kirjan saavat lukea myös he, jotka eivät ole lainkaan kiinnostuneita asiasta.

Mainonnan suunnittelun sietämätön keveys

25,20 €
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

Toimitettuna

Ei saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.