Toimitusehdot
Huomioithan, että kuljetusaika ja mahdolliset erityistoiveet vahvistetaan tilauksen jälkeen asiakkaalle sähköpostilla noin yhden arkipäivän kuluessa. Kuljetusliike kontaktoi asiakkaan kuljetusajankohdan sopimiseksi.
Asennus
Huomioithan, että osa tuotteista vaatii pystytysluvan kunnan rakennusviranomaiselta. Tämä tulee asiakkaan selvittää omasta kunnastaan ennen tuotteen pystyttämistä. Asiakaspalvelusta saa lupaan tarvittavat mittapiirustukset sähköpostitse.
Rahti ja toimitus
Tuotteiden hinnat sisältävät rahdin Manner-Suomeen toimitettuna asiakkaan merkitsemälle paikalle. Purkupaikan tulee löytyä osoitteistosta ja sinne tulee olla kiinteä tieyhteys. Jos toimitus vaatii lossiyhteyden, otamme yhteyttä asiakkaaseen ja sovimme ylimääräisen lossilisän veloittamisesta.
Rahdinkuljettaja ilmoittaa asiakkaalle sähköpostitse tai tekstiviestinä, kun he ovat lastanneet tuotteen toimitusta varten.
Toimitustapana on rekkapurku rahdinkuljettajan trukilla. Nouto ei ole mahdollinen.
Purkupaikalle on oltava avoin pääsy.
Raskaskalustolla on oltava esteetön pääsy purkupaikan läheisyyteen.
Purkupaikka on merkittävä selkeästi. Purkupaikan on oltava tasainen ja tukeva.
Purkupaikan tulee kantaa tuotteen sekä kuljetuskaluston paino (20t) ja sinne tulee päästä trukilla.
Rahdinkuljettaja soittaa asiakkaalle ollessaan purkupaikalla ennen toimitusta ja varmistaa purun.
Asiakkaan ei tarvitse olla vastaanottamassa tuotetta. Rahdinkuljettaja ottaa kuvan puretusta tuotteesta mahdollisia reklamaatioita varten.
Rahdin kuljettajalla on oikeus keskeyttää tai peruuttaa toimitus, jos tien kunto ei vastaa kuljetuskaluston vaatimia edellytyksiä esimerkiksi kelirikon tai liiallisen puuston vuoksi.
Asiakkaalla on oikeus siirtää kuljetusta esimerkiksi kelirikon tai muun tiestön kuntoa hetkellisesti haittaavan ongelman vuoksi. Asiakkaan on ilmoitettava välittömästi prisma.fi- asiakaspalveluun kelirikon tai tiestön kuntoa haittaavan ongelman vuoksi.
Takuu ja mahdolliset laatuvirheet
Mikäli huomaat tuotteessa laatuvirheen, ota heti yhteyttä Prisman asiakaspalveluun. Ota talteen tuotteessa oleva takuunumero, eli kirjain-numerosarja ja ota paketista erilleen mahdolliset rikkoontuneet osat. Ota ohjevihkosesta osaluettelo, ja mittaa rikkoontuneet osat ja merkitse ne osaluetteloon. Ota myös kuva reklamoitavasta osasta. Yhteydenoton jälkeen toimitamme veloituksetta ehjät korvaavat osat noin viikon kuluessa reklamaatiosta.
Palautusoikeus
Tuotteella on 30 vrk palautusoikeus. Palautuksen kuljetuskustannus on asiakkaan vastuulla. Tuotetta palautettaessa ota aina ensin yhteyttä Prisman asiakaspalveluun ohjeiden saamiseksi. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia myyntikuntoisia tuotteita. Kauppahinta palautuu asiakkaalle muutaman arkipäivän kuluessa siitä, kun palautus on saapunut ja varasto on tarkastanut tuotteen kunnon.