Siirry suoraan sisältöön
Prisma logo

Kirjan kantavia teemoja ovat - kansainvälinen toimintaympäristö ja sen tuomat haasteet - kansainvälistyminen ja sen suunnittelu - kansainvälistymismallit ja -polut - kansainvälistymisessä tarvittavan markkinatiedon ja osaamisen hankinta - kansainvälinen markkinointi ja sen johtaminen - kansainvälisen markkinoinnin kilpailukeinojen johtaminen - vientikaupan käytännön toimenpiteiden hallinta. Kirja on tarkoitettu ensisijaisesti kansainvälisen liiketoiminnan ja markkinoinnin opiskeluun korkea-asteella sekä aikuis- ja täydennyskoulutuksessa. Se soveltuu myös kansainvälistymisen käsikirjaksi yrittäjille ja yrittäjiksi aikoville.

Kansainvälinen liiketoiminta ja markkinointi

50,65 €
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

Toimitettuna

Ei saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.