Siirry suoraan sisältöön
Prisma logo

Unohda kilpailu - luo omat markkinasi! Yritykset ovat teollistumisen alkuajoista lähtien kilpailleet keskenään, taistelleet markkinaosuuksista ja pyrkineet erottumaan muista. Nämä kilpailukeinot eivät kuitenkaan takaa kannattavaa kasvua enää tulevaisuudessa. W. Chan Kim and Renée Mauborgne ovat kirjoittaneet kirjan, jossa kyseenalaistetaan kaikki, mitä luulit tietäväsi strategisen menestyksen vaatimuksista. Heidän mukaansa armoton kilpailu ei vie yrityksiä mihinkään muualle kuin myrskyävään tulimereen, jossa kilpailijat taistelevat verisesti aina vain pienenevistä voitoista. Uutuuskirjassa kerrotaan, miten kilpailijat voi jättää sivuraiteelle, ja esitellään keinoja, joiden avulla yritys voi luoda uusia, kasvavia markkina-alueita - sinisiä valtameriä.

Sinisen meren strategia

64,45 €
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

Toimitettuna

Ei saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.