Siirry suoraan sisältöön
Prisma logo
Ostoskori

Tuotekuvaus

Arvostusta ei voi myydä eikä ostaa, sillä se pitää ansaita. Arvostus on yleisesti haluttua, mutta sen tarjonta on niukkaa, minkä vuoksi arvostuksen tarpeen tyydyttäminen vaatii ponnistelua ja siitä on kilpailtava. Kirjassa avataan arvostustalouden dynamiikkaa erityisesti digitalisoituvassa toimintaympäristössä. Teoreettisessa osassa pureudutaan erilaisiin arvonlajeihin ja arvostamisen muotoihin. Empiirisemmin painottuneessa osassa kerrotaan 12 artikkelin kautta, miten arvostustalouden periaatteita voidaan hyödyntää tosielämässä ja millaisten käytäntöjen, prosessien ja teknologioiden avulla liiketoimintaa voidaan tehdä arvokkaaksi. Kirjan päättävässä yhteenvedossa pohditaan arvostustalouden tulevaisuutta. Teos on ensimmäinen suomenkielinen ja monitieteelliseen tutkimukseen perustuva kirja arvostuksen rakentamisesta ja rakentumisesta digiyhteiskunnassa. Kirja auttaa lähestymään arjen vuorovaikutustilanteita ja ymmärtämään niitä kehystäviä ja usein vaikeasti hahmotettavia erilaisia arvokkaaksi kelpuuttamisen tapoja sekä niihin liittyviä ristiriitoja. ”Poikkeuksellisen ajankohtainen teos johdattelee arvostustalouden teoriaan ja käytäntöön.” Mari K. Niemi, dosentti, johtaja ”Arvoteos! Avaa oman aikamme - ja lukijan silmät.” Esa Saarinen, filosofi, yritysvalmentaja ”Arvostustalous tekee näkyväksi ja hyödynnettäväksi talouden, kommunikaation ja johtamisen ammattilaisille monia aiemmin vain intuitiivisesti koettuja ilmiöitä. Arvostan!” Olli-Pekka Heinonen, pääjohtaja

Ominaisuudet

Tuotekoodi
9789517688079
Paino (kg)
0.498
Pakkauskoko
1 kpl
Valmistusmaa
Suomi

Arvostustalous

45,95 €

Toimitettuna

Saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.