Siirry suoraan sisältöön

Prisman Black Friday 22.11.-2.12. verkkokaupassa sekä myymälöissä!

Katso kaikki Black Friday -tarjoukset
Prisma logo
Ostoskori
    1. Arvostustalous - Kuinka arvostus rakennetaan ja rakentuu digiyhteiskunnassa

    Arvostustalous - Kuinka arvostus rakennetaan ja rakentuu digiyhteiskunnassa

    47,25 €

    Toimitettuna

    Saatavilla

    Osta nyt, nouda myymälästä

    Ei saatavilla

    Tuotekuvaus

    Arvostusta ei voi myydä eikä ostaa, sillä se pitää ansaita. Arvostus on yleisesti haluttua, mutta sen tarjonta on niukkaa, minkä vuoksi arvostuksen tarpeen tyydyttäminen vaatii ponnistelua ja siitä on kilpailtava. Kirjassa avataan arvostustalouden dynamiikkaa erityisesti digitalisoituvassa toimintaympäristössä. Teoreettisessa osassa pureudutaan erilaisiin arvonlajeihin ja arvostamisen muotoihin. Empiirisemmin painottuneessa osassa kerrotaan 12 artikkelin kautta, miten arvostustalouden periaatteita voidaan hyödyntää tosielämässä ja millaisten käytäntöjen, prosessien ja teknologioiden avulla liiketoimintaa voidaan tehdä arvokkaaksi. Kirjan päättävässä yhteenvedossa pohditaan arvostustalouden tulevaisuutta. Teos on ensimmäinen suomenkielinen ja monitieteelliseen tutkimukseen perustuva kirja arvostuksen rakentamisesta ja rakentumisesta digiyhteiskunnassa. Kirja auttaa lähestymään arjen vuorovaikutustilanteita ja ymmärtämään niitä kehystäviä ja usein vaikeasti hahmotettavia erilaisia arvokkaaksi kelpuuttamisen tapoja sekä niihin liittyviä ristiriitoja. ”Poikkeuksellisen ajankohtainen teos johdattelee arvostustalouden teoriaan ja käytäntöön.” Mari K. Niemi, dosentti, johtaja ”Arvoteos! Avaa oman aikamme - ja lukijan silmät.” Esa Saarinen, filosofi, yritysvalmentaja ”Arvostustalous tekee näkyväksi ja hyödynnettäväksi talouden, kommunikaation ja johtamisen ammattilaisille monia aiemmin vain intuitiivisesti koettuja ilmiöitä. Arvostan!” Olli-Pekka Heinonen, pääjohtaja

    Ominaisuudet

    Tuotekoodi
    9789517688079
    Paino (kg)
    0.498
    Pakkauskoko
    1 kpl
    Valmistusmaa
    Suomi

    Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

    Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.