Siirry suoraan sisältöön
Prisma logo

Useimmat tuotteet epäonnistuvat markkinoilla. Osa tuotteista menestyy, ja muutamat niistä onnistuvat muuttamaan vakiintuneita markkinoita tai jopa luomaan aivan uusia markkinoita. Tässä kirjassa paneudutaan näiden kärkituotteiden ja -palvelujen kehittämiseen. Jonathan Cagan ja Craig M. Vogel tekevät selkoa menestyvien innovaatioiden tärkeimmistä taustatekijöistä ja esittelevät aivan uudenlaisen, tulevaisuuden kärkituotteiden kehittämiseen soveltuvan tuotekehitysmallin.

Kehitä kärkituote

56,05 €
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

Toimitettuna

Ei saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.