Siirry suoraan sisältöön
Prisma logo
Ostoskori
    1. Selkokielen käsikirja

    Selkokielen käsikirja

    58,90 €
    Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

    Toimitettuna

    Ei saatavilla

    Osta nyt, nouda myymälästä

    Ei saatavilla

    Tuotekuvaus

    Selkokielen käsikirja esittää keskeisimmät asiat selkokielestä 30 vuoden aikana kertyneestä valtavasta tietomäärästä. Mukana on paljon uutta tietoja ja lukuisia havainnoillisia esimerkkejä. Kirja kokoaa vanhaa ja uutta tietoa yksiin kansiin. Kirja vastaa mm. seuraaviin kysymyksiin: Ketkä tarvitsevat helpotettua kieltä? Miten teksti mukautetaan selkokieliseksi? Mitä selkokielellä on julkaistu? Miten selkojulkaisu tulee taittaa ja kuvittaa? Onko selkokieltä myös radiossa ja internetissä? Teoksen yleistajuinen esitys toimii myös kirjoitusoppaana. Selkokielen kirjoitusohjeita ja julkaisun taitto-ohjeita esitetään ensi kertaa näin laajasti. Selkokielen käsikirja on tarpeellinen teos kaikille niille, joiden tavoite on kirjoittaa helposti ymmärrettävää tekstiä.

    Ominaisuudet

    Tuotekoodi
    9789515804822
    Paino (kg)
    0.584
    Pakkauskoko
    1 kpl
    Valmistusmaa
    Suomi

    Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

    Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.