Siirry suoraan sisältöön
Prisma logo

Media muuttuu kattaa joukkoviestinnän kehityksen ihmisen esihistorian hämäristä nykyiseen tietoverkkojen ja kannettavien laitteiden maailmaan. Teos selvittää lehdistön, radion ja television vaiheita sekä internetin ja muun uusmedian syntyä ja kehitystä. Samalla se avaa näkymiä 2000-luvun kehitykseen: esimerkiksi taloudellisten tekijöiden merkitys joukkoviestinnässä on yksi keskeisistä tarkastelun kohteista. Koko maailman joukkoviestintää käsitellään laajasti, ja erikseen tarkastellaan median tilaa Skandinaviassa sekä Venäjällä, Baltiassa ja Puolassa. Kirja soveltuu etenkin tiedotusopin ja journalismin oppikirjaksi. Teoksen kirjoittajina on alan asiantuntijoita: professorit Robert G. Picard, Pertti Hemanus, Tapio Varis, Karl-Erik Gustafsson, Ari Heinonen ja Kaarle Nordenstreng, opettajat Margaretha Starck ja Aimo Ruusunen sekä ohjelmapäällikkö Pentti Kemppainen.

Media muuttuu

23,50 €
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

Toimitettuna

Ei saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.