Siirry suoraan sisältöön
Prisma logo
Ostoskori
    1. Brändi yritysmarkkinoinnissa

    Brändi yritysmarkkinoinnissa

    61,65 €
    Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

    Toimitettuna

    Ei saatavilla

    Osta nyt, nouda myymälästä

    Ei saatavilla

    Tuotekuvaus

    Brändi yritysmarkkinoinnissa on ensimmäinen suomeksi julkaistu kattava teos brändin rakentamisesta nimenomaan yritysmarkkinoinnissa. Kirja kertoo, miksi ja miten brändiajattelu on laajentunut kuluttajamarkkinoinnista organisaatioiden väliseen toimintaan. Teos perustuu kirjan kirjoittajan Pirjo von Hertzenin laajaan kokemukseen yli kahdensadan suomalaisen yrityksen ja yhteisön markkinointiviestinnästä. Kirja neuvoo, miten erottua kilpailijoista ja miten tulla tunnetuksi niin, että pääsee siihen joukkoon, jolta tarjousta pyydetään. Kirjan esimerkit ovat yritysmaailmasta, jossa pienin markkinointibudjetein mutta hyvällä suunnittelulla onnistutaan erottautumaan kilpailijoista. Kirja on opas b-to-b markkinoinnin ja viestinnän suunnitteluun ja toteutukseen. Se kertoo erilaisista strategisista valinnoista ja opastaa yksityiskohtaisesti brändistrategian laadintaan ja viestintään.

    Ominaisuudet

    Tuotekoodi
    9789521410314
    Paino (kg)
    0.437
    Pakkauskoko
    1 kpl
    Valmistusmaa
    Suomi

    Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

    Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.