Brändi yritysmarkkinoinnissa
Toimitettuna
Ei saatavilla
Osta nyt, nouda myymälästä
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Brändi yritysmarkkinoinnissa on ensimmäinen suomeksi julkaistu kattava teos brändin rakentamisesta nimenomaan yritysmarkkinoinnissa. Kirja kertoo, miksi ja miten brändiajattelu on laajentunut kuluttajamarkkinoinnista organisaatioiden väliseen toimintaan. Teos perustuu kirjan kirjoittajan Pirjo von Hertzenin laajaan kokemukseen yli kahdensadan suomalaisen yrityksen ja yhteisön markkinointiviestinnästä. Kirja neuvoo, miten erottua kilpailijoista ja miten tulla tunnetuksi niin, että pääsee siihen joukkoon, jolta tarjousta pyydetään. Kirjan esimerkit ovat yritysmaailmasta, jossa pienin markkinointibudjetein mutta hyvällä suunnittelulla onnistutaan erottautumaan kilpailijoista. Kirja on opas b-to-b markkinoinnin ja viestinnän suunnitteluun ja toteutukseen. Se kertoo erilaisista strategisista valinnoista ja opastaa yksityiskohtaisesti brändistrategian laadintaan ja viestintään.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789521410314
- Paino (kg)
- 0.437
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.