Siirry suoraan sisältöön
Prisma logo

Yhä useampien yritysten elintärkeät kilpailukykytekijät ja voimavarat ovat luonteeltaan aineettomia. Yrityksen menestyksen keskiössä voi olla esimerkiksi palvelun laatu, henkilöstön osaaminen tai hyvä brändi. Aineettomien menestystekijöiden johtaminen on kuitenkin haasteellista, sillä nämä tekijät täytyy tunnistaa, niitä tulee kehittää ja kehitystä on seurattava jatkuvasti. Kirja tarjoaa menetelmiä ja työkaluja liiketoiminnan aineettoman ulottuvuuden hallintaan. Se toimii käytännönläheisenä tukimateriaalina aineettoman pääoman johtamiskäytäntöjen kehittäjälle. Sen avulla lukija voi tunnistaa yrityksensä keskeiset aineettomat menestystekijät sekä löytää keinot mitata ja johtaa niitä tehokkaasti.

Liiketoiminnan aineettomat menestystekijät

58,85 €
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

Toimitettuna

Ei saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.