Siirry suoraan sisältöön
Prisma.fi etusivu
Ostoskori
    1. Tavoitteellinen markkinointi

      Tavoitteellinen markkinointi

      44,35 €

      Toimitus

      Ei saatavilla

      Nouto myymälästä

      Ei saatavilla

      Tuotekuvaus

      Tavoitteellinen markkinointi - Markkinoinnin tutkimus ja suunnittelu on käytännönläheinen oppimateriaali, joka antaa opiskelijalle valmiudet markkinointitiedon hankintaan ja yrityksen markkinoinnin suunnitteluun. Kirjan tavoitteena on johdattaa opiskelija ymmärtämään markkinoinnin suunnittelun merkitys yrityksen menestystekijänä. Kirja jakautuu kahteen osaan: Markkinointitutkimusta käsittelevässä osassa edetään tiedon tarpeen tunnistamisesta tutkimussuunnitelman laadintaan sekä tiedon keruuseen, käsittelyyn ja raportointiin. Toisessa osassa tutkimustietoa hyödynnetään markkinoinnin suunnitteluun. Keskeisiä aihepiirejä ovat markkinoinnin strategiavalinnat, niiden mukaisten tavoitteiden asettaminen, toimintaohjelman laatiminen sekä markkinoinnin budjetointi ja seuranta. Markkinoinnin suunnittelun etenemistä havainnollistaa kirjan läpi kulkeva oppimistarina, jossa kuvataan kahden nuoren merkonomin yritystoimintaa. Teoria tuodaan lähelle käytäntöä myös aitojen yritysesimerkkien avulla. Kirjan lopussa on työkirjaosio, jonka avulla opiskelija kykenee laatimaan oman markkinointitutkimuksen ja -suunnitelman. Kirja on suunniteltu liiketalouden perustutkinnon markkinoinnin suuntautumisopintoihin. Kirjan toiminnalliset tehtävät tukevat hyvin opiskelijan valmistautumista näyttöihin.

      Ominaisuudet

      Tuotekoodi
      9789513741372
      Paino (kg)
      0.338
      Pakkauskoko
      1 kpl
      Valmistusmaa
      Suomi

      Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

      Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

      Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen