Siirry suoraan sisältöön
Prisma logo

Suhdemarkkinointi merkitsee syvällistä muutosta perinteisessä markkinointiajattelussa. Suhdemarkkinointi-teoksessaan Evert Gummesson esittelee perinteisen 4P-ajattelun (product, price, place, promotion) tilalle laaja-alaista markkinoinnin ajattelutapaa. Menestyminen vaatii ei vain omien prosessien parempaa hallintaa vaan yhä enemmän myös yrityksen kykyä hallita suhteitaan toimittajiin, kilpailijoihin, asiakkaisiin, mediaan, sisäisiin asiakkaisiin, osakkeenomistajiin ja moniin muihin sidosryhmiin.

Suhdemarkkinointi 4P:stä 30R:ään

60,70 €
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

Toimitettuna

Ei saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.