Siirry suoraan sisältöön
Prisma logo
Ostoskori
    1. Rauramo, Voi hyvin puhelinpalvelutyössä! - psykososiaalisen kuormituksen hallinta ja haastavan asiakkaan kohtaaminen

    Rauramo, Voi hyvin puhelinpalvelutyössä! - psykososiaalisen kuormituksen hallinta ja haastavan asiakkaan kohtaaminen

    5,95 €
    Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

    Toimitettuna

    Ei saatavilla

    Osta nyt, nouda myymälästä

    Ei saatavilla

    Tuotekuvaus

    Puhelinpalvelutyössä onnistunut asiakaspalvelu on asiakastilanteen hallintaa alkaen keskustelun aloittamisesta lopetukseen asti. Tämä edellyttää oikeanlaista palveluasennetta ja -viestinnän osaamista. Ammattitaidon lisäksi tarvitaan vastapuolen aktiivista kuuntelutaitoa ja ratkaisujen esittämiskykyä. Hyvä asiakaspalvelu vaatii työntekijän riittävää koulutusta ja perehdytystä tehtävään. Työolojen terveellisyydestä ja turvallisuudesta huolehtiminen sekä työyhteisön tuki ovat myös tärkeitä taustatekijöitä. Tämän oppaan tarkoituksena on auttaa puhelinpalvelutyötä tekeviä psykososiaalisen kuormituksen hallinnassa ja antaa ohjeita haastavan asiakkaan kohtaamiseen.

    Ominaisuudet

    Tuotekoodi
    9789518103601
    Paino (kg)
    0.046
    Pakkauskoko
    1 kpl
    Valmistusmaa
    Suomi

    Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

    Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.