Siirry suoraan sisältöön
Prisma logo

Suuri markkinointikirja on kattava markkinoinnin kokonaisteos, joka esittelee markkinoinnin koko moniulotteisen maailman. Kirja jakaantuu kolmeen osaan; markkinoinnin toiminnalliset perustat, markkinoinnin klassiset kilpailukeinot ja suunnitelmallinen markkinointityö. Ensimmäisessä osassa perehdytään muun muassa markkinoinnin peruskäsitteiseen ja rakenteisiin sekä kilpailutekijöihin. Toinen osa käsittelee tuotteen roolia markkinointitekijänä, hinnoittelua, markkinointiviestintää, mainontaa sekä suhde- ja tiedotustoimintaa. Kolmannessa osassa selvitetään markkinoinnin tutkimuksia ja liiketoiminnan suunnittelua markkinoinnin näkökulmasta. Kirjan kirjoittajalla Timo Ropella on reilusti yli 20 vuoden käytännön kokemus työskentelystä markkinoinnin eri kentissä.

Suuri markkinointikirja

80,30 €
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

Toimitettuna

Ei saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.