Siirry suoraan sisältöön
Prisma logo

Tutkimuksessa tarkastellaan tytöille suunnattuja nuortenlehtiä ja niiden monimediaalista lukijasuhdetta. Erityisen kiinnostuksen kohteena on lukijoiden/ käyttäjien keskinäinen vuorovaikutus. Nykyisessä mediaympäristössä lehdistä pyritään rakentamaan enenevästi monimediaalisia tiloja. Tarkastellut suomalaiset tyttöjenlehdet ovat tuotekokonaisuuksia, joissa verkkosivuilla on kasvava merkitys. Verkkosivujen avulla tyttöjenlehdet ovat onnistuneet synnyttämään aktiivisen lukijasuhteen, joka tukee tyttöjenlehden lukijalähtöistä toimintamallia. Lisäksi tyttöjenlehdet ovat kannustaneet käyttäjiä luomaan omia vireitä käyttäjäyhteisöjä verkkosivuilleen. Näin verkkosivustot toimivat tyttöjen "omina tiloina", eräänlaisina virtuaalisina nuorisotiloina.

"Tänne kaikki nyt moi"

25,90 €
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

Toimitettuna

Ei saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.