Eerola, Turvallisella mielellä - Selkokielinen hartauskirja
17,50 €
Nouto myymälästä
Ei saatavilla
Toimitus
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Maailma on täynnä uhkia. On suuri lahja, jos voi luottaa siihen, että elämä on kuitenkin Jumalan kädessä. Eeva Eerolan kirja koostuu lyhyistä luvuista, joissa hän puhuu taivaan Isän huolenpidosta. Jokaisen luvun alussa on Raamatusta tuttu, turvallinen ajatus. Kirjailija vakuuttaa, että Jumala ei koskaan hylkää lapsiaan. Eeva Eerolan kerronta viestii iloa, rauhaa ja suurta lohdutusta jokaiselle, joka kantaa elämän taakkoja. Kirja on selkokielinen eli se on helposti ymmärrettävä ja mutkaton. Teksti on tavanomaista isokokoisempaa. Kaunis valokuvakuvitus ilahduttaa silmää.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789522474179
- Paino (kg)
- 0.388
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.