Siirry suoraan sisältöön
Prisma logo

Onko yhteiskuntavastuu yrityksessäsi pelkkää markkinointiviestintää ja maineenhallintaa vai osa liiketoimintastrategiaa, jolla yritys voi erottautua kilpailijoistaan ja saavuttaa pitkäaikaista kilpailuetua? Globalisaatio, eettinen sijoittaminen, reaaliaikainen tiedonvälitys ja ekologinen kuluttaminen ovat muuttaneet yritysten toimintaympäristöä niin, että yritysten sidosryhmät, kuten asiakkaat, alihankkija ja osakkeenomistajat, eivät enää halua tehdä yhteistyötä yrityksen kanssa, joka vain maksimoi omaa hyötyään sidosryhmien tarpeista välittämättä. Kirja kertoo, miten yritys voi saavuttaa kilpailuetua ja taloudellista hyötyä menestyä , kun se toimii vastuullisesti ja opettelee ymmärtämään sidosryhmien todellisia tarpeita. Kirja esittelee vastuullisen yritystoiminnan teoreettisen viitekehyksen ja yhdistää teorian käytäntöön esittelemällä helppokäyttöisen ja selkeän yhteiskuntavastuun arviointimallin, jonka avulla yritys voi arvioida sidosryhmävuorovaikutustaan ja toimintansa vastuullisuutta. Lisäksi kirja kertoo käytännön esimerkkejä vastuullisen yritystoiminnan hyvistä käytännöistä sekä sidosryhmätutkimuksen tulokset, jotka kertovat, mitä sidosryhmät oikeasti odottavat yrityksiltä.

Synergia

65,35 €
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

Toimitettuna

Ei saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.