Uusi mediakulttuuri innovaatioympäristönä - kotimainen ja kansainvälinen tutkimus
Toimitettuna
Ei saatavilla
Osta nyt, nouda myymälästä
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Sosiaalinen ja kulttuurinen innovatiivisuus, sisällöllinen riskinotto, vuorovaikutus ja verkottuminen sekä toiminta taiteen, teknologian ja talouden rajapinnoilla kuvaavat uuden mediakulttuurin innovaatioympäristöä. Tutkimusjulkaisu kartoittaa alan kotimaisia toimijoita ja arvoja, luo katsauksen kansainvälisen mediakulttuurin kehitysnäkymiin sekä ehdottaa uusia käytäntö- ja sisältölähtöisiä linjauksia kulttuuri- ja teknologiapolitiikalle. Alan asiantuntijoiden artikkeleista ja tekijähaastatteluista koostuva teos soveltuu uusmediaa ja kulttuuria seuraaville sekä alan kehittämiseen, tutkimukseen ja koulutukseen osallistuville.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789529147854
- Paino (kg)
- 0
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.