- Asiakasomistaja-alennus-15 %
Laatua ja luotettavuutta - ISO 9001
Normaalihinta 40,30 €
Toimitettuna
Ei saatavilla
Osta nyt, nouda myymälästä
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Organisaatio voi käyttää tämän kirjan esimerkkipareja ja itsearviointimenetelmää tilanteissa, joissa se haluaa arvioida omaa uskottavuuttaan pitää asiakkaille annetut lupaukset. Kirja on tarkoitettu itsearviointiin osallistuvien oppi- ja työkirjaksi. Kirjassa arvioitavat aiheet ja niihin liittyvät käytännön esimerkit on valittu ISO 9001 -standardia käyttämällä. Aukeaman oikealla sivulla kuvataan niitä johtamisen periaatteita, joilla organisaatio pyrkii olemaan uskottava, pitämään asiakaslupauksensa ja kehittääkseen jatkuvasti asiakastyytyväisyyttä. Esimerkit keskinkertaisen ja laatutyötä tehneen organisaation toiminnan eroista valaisevat, mitä ISO 9001 -standardin eri kohtiin voi sisältyä. Liittyvät kirjat: e-kirja: 9789525672664, A Process-based Approach to Effective Management - ISO 9001 - Part 4: 978-952-5672-77-0 or 978-952-228-821-9, e-book: 978-952-5672-78-7
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789522288509
- Paino (kg)
- 0.418
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.