Median ja yrityksen vuoropuhelu
Toimitettuna
Ei saatavilla
Osta nyt, nouda myymälästä
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Yrityksen ja median väliseen suhteeseen liittyy runsaasti jännitteitä. Yritysjohtajan ja toimittajan voi olla vaikea ymmärtää toisiaan, ja osapuolet suhtautuvat helposti toisiinsa varauksellisesti. Hedelmällisen kanssakäymisen kehittyminen edellyttää molempien tavoitteiden ymmärtämistä ja huomioon ottamista. Yrityksen ja median vuoropuhelun ytimessä ovat käytännön viestintätilanteet, joissa pärjätäkseen yrityksen on tunnettava median toiminnan periaatteet ja tavoitteet. Menestyvässä yrityksessä ymmärretään julkisuuden merkitys ja panostetaan käytännön viestintään ja mediasuhteiden laatuun. Median ja yrityksen vuoropuhelu avaa yritysjohtajan ja toimittajan välistä vuorovaikutusta käytännön kokemusten kautta. Kirja opastaa ymmärtämään, mitkä asiat ohjaavat median toimintaa ja yritysten viestintää. Teoksen esimerkit havainnollistavat tehokkaasti, kuinka yrityksen ja median välinen vuoropuhelu saadaan toimivaksi.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789521411199
- Paino (kg)
- 0.303
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.