- Asiakasomistaja-alennus-15 %
Flink, Asiakaspalvelun ammattilaiseksi
Normaalihinta 61,90 €
Toimitettuna
Ei saatavilla
Osta nyt, nouda myymälästä
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Kirjan ensimmäisessä osassa luodaan tietoperusta tavoitteelliseen asiakaspalveluun ja hedelmälliseen toimintaan työyhteisön jäsenenä. Perustana ovat työsuhteen ja työelämän pelisäännöt sekä työyhteisössä toimimisen periaatteet: oman työroolin ja motivaation ymmärtäminen sekä ammatillisen itsetunnon pilarit. Tässä jaksossa haetaan vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin: Miten toimin yhteistyökykyisesti osana porukkaa? Mitä työ minulle merkitsee? Millaiset valmiudet minulla on itseni jatkuvaan kehittämiseen? Toisessa osassa pohditaan asiakaslähtöisen liiketoiminnan lähtökohtia ja käsitteitä sekä tutustutaan erilaisiin palvelukonsepteihin. Asiakaspalveluprosessi käsitellään vaihe vaiheelta painottaen asiakaspalvelun tiivistä yhteyttä yrityksen liiketoimintaan. Kolmannessa osassa pohditaan, mistä kaikesta palvelun laatu muodostuu. Asiakaskokemuksen tuottaminen pilkotaan konkreettisiksi teoiksi ja herätellään ajatuksia siitä, millaista on hyvä asiakaspalvelu eri kanavissa ja eri tilanteissa. Harjoitusten avulla oivallutetaan, mikä on asiakaspalvelijana minun paikkani yrityksen toiminnassa: Miten yrityksen määrittämä palvelukonsepti määrittää työtäni ja valintojani? Entä mistä tiedän onnistuneeni? Kirjassa korostetaan myönteisen asenteen ja motivaation merkitystä vuorovaikutustilanteissa menestymiseen. Kirjassa on voimakas työelämälähtöinen ote. Se sisältää runsaasti esimerkkejä, harjoituksia ja tosielämän caseja sekä tukee opiskelijaa näyttöön valmentautumisessa. Tekijöillä on monipuolinen työelämätausta sekä vankka kokemus asiakaspalvelun kouluttamisesta liike-elämässä ja ammatillisissa oppilaitoksissa.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789513773991
- Paino (kg)
- 0.35
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.