Siirry suoraan sisältöön

Lähes kaikesta -15 % – osta edullisesti Prisman Asiakasomistajapäiviltä ke-su 23.–27.4.

Prisma.fi etusivu
Ostoskori
Ohita tuotekuva
  • Asiakasomistaja-alennus-15 %

Kannisto, Asiakaspalvelu - Tiedettä, taikuutta vai talonpoikaisjärkeä?

23,04 €

Asiakasomistajahinta

Hinta ilman S-etukorttia: 27,10 €

Nouto myymälästä

Ei saatavilla

Toimitus

Alk. 4,95 €

Saatavilla

Tuotekuvaus

Kehittyminen asiakaspalvelijana tai esimiehenä edellyttää kykyä tarkastella omaa toimintaa erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa. Onnistunut asiakaspalvelu voi parhaimmillaan antaa yritykselle tai organisaatiolle strategisen kilpailuedun. Teos virittää pohtimaan, mikä on hyvää asiakaspalvelua ja miten sitä annetaan. Se tarjoaa lukijalle ajattelumalleja, joiden avulla voi pureutua mitä erilaisimpiin palveluhaasteisiin ja niiden taustalla vaikuttaviin tekijöihin. Huumorin ja kuvituksen ryydittämät todelliset palveluesimerkit puretaan yhdysvaltalaisen Eric Bernen kehittämän transaktioanalyysin avulla. Kirja muistuttaa, että inhimillinen vuorovaikutus on hyvän asiakaspalvelun tärkein osatekijä: onnistumiseen riittää useimmiten asiakkaan kuunteleminen ja talonpoikaisjärjen käyttö. Kirja sopii itseopiskeluun jo työelämässä oleville ja oppikirjaksi tai oheislukemistoksi erityisesti markkinoinnin ja liiketalouden opiskelijoille koulutusasteesta riippumatta.

Ominaisuudet

Tuotekoodi
9789525491388
Paino (kg)
0.366
Pakkauskoko
1 kpl
Valmistusmaa
Suomi

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen