Siirry suoraan sisältöön

Prisman Black Friday 22.11.-2.12. verkkokaupassa sekä myymälöissä!

Katso kaikki Black Friday -tarjoukset
Prisma logo
Ostoskori
    1. Kannisto, Asiakaspalvelu - Tiedettä, taikuutta vai talonpoikaisjärkeä?

    Kannisto, Asiakaspalvelu - Tiedettä, taikuutta vai talonpoikaisjärkeä?

    26,15 €

    Toimitettuna

    Saatavilla

    Osta nyt, nouda myymälästä

    Ei saatavilla

    Tuotekuvaus

    Kehittyminen asiakaspalvelijana tai esimiehenä edellyttää kykyä tarkastella omaa toimintaa erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa. Onnistunut asiakaspalvelu voi parhaimmillaan antaa yritykselle tai organisaatiolle strategisen kilpailuedun. Teos virittää pohtimaan, mikä on hyvää asiakaspalvelua ja miten sitä annetaan. Se tarjoaa lukijalle ajattelumalleja, joiden avulla voi pureutua mitä erilaisimpiin palveluhaasteisiin ja niiden taustalla vaikuttaviin tekijöihin. Huumorin ja kuvituksen ryydittämät todelliset palveluesimerkit puretaan yhdysvaltalaisen Eric Bernen kehittämän transaktioanalyysin avulla. Kirja muistuttaa, että inhimillinen vuorovaikutus on hyvän asiakaspalvelun tärkein osatekijä: onnistumiseen riittää useimmiten asiakkaan kuunteleminen ja talonpoikaisjärjen käyttö. Kirja sopii itseopiskeluun jo työelämässä oleville ja oppikirjaksi tai oheislukemistoksi erityisesti markkinoinnin ja liiketalouden opiskelijoille koulutusasteesta riippumatta.

    Ominaisuudet

    Tuotekoodi
    9789525491388
    Paino (kg)
    0.366
    Pakkauskoko
    1 kpl
    Valmistusmaa
    Suomi

    Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

    Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.