Grönroos, Palvelujen johtaminen ja markkinointi
57,25 €
Toimitettuna
Saatavilla
Nouda myymälästä
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Kaikki yritykset osallistuvat palvelukilpailuun. Kilpailussa ei menesty tarjoamalla pelkkää fyysistä tuotetta tai ydinpalvelua. Tuote, palvelu ja tukitoiminnot on yhdistettävä asiakkaalle tarjottavaksi palvelutarjoomaksi. Menestyvä yritys tukee asiakkaan toimintoja ja prosesseja arvoa luovasti ja tekee sen muita paremmin. Johtamisessa tulee omaksua palvelulogiikka riippumatta siitä, onko tarjooman ytimenä palvelu vai fyysinen tuote. Palvelut ovat suhdekeskeisiä, joten asiakashallinnan tulee myös perustua suhdelähtöiseen ajatteluun. Grönroosin kirja auttaa ymmärtämään palvelu- ja suhdenäkökulman ominaispiirteitä ja olemusta. Se kertoo, miten yritys muutetaan palveluyritykseksi, kuinka yritys on palveluyritys ja miten palveluyritystä johdetaan. Kirjan ensimmäinen painos voitti Pro Oeconomia -palkinnon vuonna 2002. Tämä painos on kauttaaltaan päivitetty ja siinä on mm. kokonaan uusi luku teollisuusyrityksen muuttamisesta palveluyritykseksi ja paljon uutta tutkimustietoa.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789521428098
- Paino (kg)
- 0.858
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.