Siirry suoraan sisältöön
Prisma logo

Käytännön neuvoja ja positiivisia virikkeitä sinulle, joka oivallat asiakaspalvelun tärkeyden. Kirjan ydinviesti on kirkas: HYVÄ PALVELU ON KILPAILUETU, JOKA TUO LISÄARVOA ASIAKKAALLE, YRITYKSELLE JA ITSELLESI. SINÄ OLET OSA RATKAISUA! Kirjassa on tunnettujen asiantuntijoiden ohjeita selkeässä muodossa. Lisäksi mukana on tyytyväisten suomalaisten asiakkaiden kertomia esimerkkitapauksia onnistuneesta palvelusta - varsinaisten opettajien palautetta.

101 ideaa asiakaspalveluun

10,65 €
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

Toimitettuna

Ei saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.