Siirry suoraan sisältöön

Prisman Asiakasomistajapäivät pe-ti 15.-19.11. verkkokaupassa ja myymälöissä!

Lue lisää
Prisma logo
Ostoskori
  • Asiakasomistaja-alennus-15 %
  1. Papin perhe (selkokielinen)

Papin perhe (selkokielinen)

Asiakasomistajahinta
22,91 €

Normaalihinta 26,95 €

Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

Toimitettuna

Ei saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Tuotekuvaus

Pastori Valtarin perheen asiat ovat kunnossa. Perhe vaikuttaa onnelliselta ja tyytyväiseltä. Lapset menestyvät hyvin koulussa. Isä on kylässä arvostettu pappi, jonka mielipiteitä päättäjät kuuntelevat. Äiti on uudistusmielinen. Hän edistää myös lähetystyötä naisten ompeluseurassa. Kaikki asiat eivät kuitenkaan ole hyvin. Lapset eivät halua elää samalla tavalla kuin vanhemmat. Heillä on omia suunnitelmia ja haaveita, joita isä ei hyväksy. Syntyy taistelu arvoista ja oikeuksista. Kuka perheessä päättää lasten asioista? Saavatko lapset valita oman tiensä, vai pitääkö heidän totella vanhempiaan? Minna Canthin kirjoittama näytelmä kuvaa suomalaisen perheen elämää 1800-luvun lopulla.

Ominaisuudet

Tuotekoodi
9789516927032
Paino (kg)
0.27
Pakkauskoko
1 kpl
Valmistusmaa
Suomi

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.