Kaupan strategiaosaaminen
Toimitettuna
Ei saatavilla
Osta nyt, nouda myymälästä
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Kauppa on yksi maailman suurimmista liiketoiminnan alueista. Professori, KTT Hannu Kuuselan ja vuorineuvos, TTT Kari Neilimon kirjassa katsotaan kaupan sisälle ja tarkastellaan kaupan ja sen kumppaneiden välistä yhteistyötä. Millaista strategista osaamista menestyminen globaaleilla markkinoilla edellyttää? Miten kaupan kannattaa hallita ja kehittää yhteistyöverkostojaan? Miten arvoketjulla luodaan kilpailuetua? Mitkä ovat asiakasarvon, monikanavaisuuden, vastuullisuuden, eriytyneen asiakaskunnan ja sähköisen kaupankäynnin roolit kaupan menestymisessä? Vastauksia näihin kysymyksiin konkretisoivat lukuisat käytännön esimerkit. Kirja soveltuu kaupan alan ammattilaisille, alaa seuraaville virkamiehille sekä oppikirjaksi korkeakouluihin ja muuhun kaupan alan koulutukseen.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789513757977
- Paino (kg)
- 0.376
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.