Siirry suoraan sisältöön

Prisman Asiakasomistajapäivät pe-ti 15.-19.11. verkkokaupassa ja myymälöissä!

Lue lisää
Prisma logo
Ostoskori
  • Asiakasomistaja-alennus-15 %
  1. Vaikuttamista ja valintoja - monitieteisiä näkökulmia mainontaan ja kulutukseen

Vaikuttamista ja valintoja - monitieteisiä näkökulmia mainontaan ja kulutukseen

Asiakasomistajahinta
23,46 €

Normaalihinta 27,60 €

Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

Toimitettuna

Ei saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Tuotekuvaus

Teos esittelee kulutuksen ja mainonnan tutkimuksen keskeisiä keskusteluja. Siinä tarkastellaan suomalaisen mainonnan historiaa sekä kulutuksen ja mainonnan yleisiä aiheita, kuten suostuttelua mainonnassa, kuluttajayleisöä, mainonnan sääntelyä ja sukupuolta mainonnassa. Esillä on myös erityistapauksia: Helsingin keskustan muutos, joululahjojen mainonta, myymäläauto suomalaisessa maaseutuyhteisössä ja kulutus rockfestivaaleilla. Vaikuttamista ja valintoja tarjoaa uusia näkökulmia kaikille kulutuksesta, kuluttajuudesta ja mainonnasta kiinnostuneille. Sitä voidaan käyttää esimerkiksi kuluttajaekonomian, markkinoinnin, kulutussosiologian ja yhteiskuntahistorian sekä mediatutkimuksen opinnoissa.

Ominaisuudet

Tuotekoodi
9789516629813
Paino (kg)
0.306
Pakkauskoko
1 kpl
Valmistusmaa
Suomi

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.