Print media - principles, processes and quality
150,55 €
Toimitettuna
Saatavilla
Osta nyt, nouda myymälästä
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Content: PART 1, TECHNOLOGIES AND PRODUCTION 1. NEW PRACTICES IN JOURNALISTIC WORK 2. PRINCIPLES OF CONVENTIONAL PRINTING 3. MECHANISMS OF PRINTING 4. PRINCIPLES OF DIGITAL PRINTING 5. MECHANISMS OF DIGITAL PRINTING 6. LINKING TECHNOLOGIES PART 2, QUALITY AND USE 7. PRINCIPLES OF IMAGING 8. OPTICAL IMAGING IN PRINTING 9. INSTRUMENTAL MEASUREMENT OF PRINT QUALITY 10. SUBJECTIVE QUALITY OF PRINT 11. TACTILE QUALITY 12. MEDIA EXPERIENCE PART 3, PRODUCTS, MARKETS AND FUTURE 13. MEDIA USE RESEARCH 14. PRODUCT SUSTAINABILITY 15. MEDIA BUSINESS MODELS 16. ADVERTISING MODELS - AN OVERVIEW OF THE EFFECTS ON CONSUMERS 17. MEDIA CONCEPTS AS A TOOL FOR ANALYSING CHANGING MEDIA 18. TOOLS FOR ANALYSING THE FUTURE OF MEDIA
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789525216332
- Paino (kg)
- 1.285
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.