Siirry suoraan sisältöön
Prisma logo

Tapahtumamarkkinointi antaa yritykselle ja asiakkaalle kasvot. Osallistumalla erilaisiin tapahtumiin markkinoija voi välittää viestinsä asiakkaalle suoraan, mahdollisimman häiriöttömässä ympäristössä. Mukaansatempaava ja havainnollinen teos antaa hyvän kokonaiskuvan tapahtumamarkkinoinnin keinoista markkinointiviestinnän kentässä. Kirja kertoo myös, miten tapahtumien vaikutusta asiakassuhteisiin voi mitata ja arvioida. Teos perustuu maailmalla tutkittuun tietoon ja kirjoittajien vankkaan käytännön kokemukseen.

Kohtaamisia kasvokkain

46,70 €
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

Toimitettuna

Ei saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.