Siirry suoraan sisältöön

Lähes kaikesta -15 % – osta edullisesti Prisman Asiakasomistajapäiviltä ke-su 23.–27.4.

Prisma.fi etusivu
Ostoskori
Ohita tuotekuva
  • Asiakasomistaja-alennus-15 %

Markkanen, Myymäläympäristö elämysten tuottajana - myymäläsuunnittelun työkalupakki

50,49 €

Asiakasomistajahinta

Hinta ilman S-Etukorttia: 59,40 €

Nouto myymälästä

Ei saatavilla

Toimitus

Alk. 4,95 €

Saatavilla

Tuotekuvaus

Myymäläympäristö elämysten tuottajana on ensimmäinen myymäläympäristöstä ja elämysshoppailusta kertova suomenkielinen teos. Se johdattelee elämysmarkkinoinnin saloihin ja kurkistaa ostotilanteeseen. Se analysoi yksityiskohtaisesti myymäläympäristön eri osatekijöitä esitellen lukuisia esimerkkejä maailmalta mitä erilaisimmista onnistuneista myymäläympäristöratkaisuista sekä kuvailee myymälöiden tulevaisuuden kehitystä. “Teoksen tarkoitus on kuvata shoppailun muuttunutta tilaa, kertoa myymäläympäristöistä sekä synnyttää kussakin meissä kipinöitä, uusia ideoita sekä stimuloida out of the box -ajattelua”, kirjan kirjoittaja Susanne Markkanen kertoo. KTM, Visual Merchandiser Markkanen on asunut ja opiskellut useita vuosia designin ja myymäläsuunnittelun edelläkävijäkaupungissa Milanossa. Kuluttajat eivät pyri enää tyydyttämään vain niin kutsuttuja toiminnallisia tarpeitaan, vaan yhä enemmän ja useammin ostosten tekemiselle on hedonistinen, mielihyvään liittyvä syy. ”Tuotteiden ollessa samankaltaisia kuluttajat kiinnittävät entistä enemmän huomiota ostopaikan valintaan”, Markkanen huomauttaa. Teos kuvaa, miten myymäläympäristö vaikuttaa kuluttajaan sekä syventyy niihin myymäläympäristön osatekijöihin, jotka synnyttävät positiivisia kokemuksia ja elämyksiä ja jotka kutsuvat kuluttajan kauppaan kuluttamaan. Myymäläympäristö elämysten tuottajana -teoksessa yhdistyvät kirjoittajan intohimo elämysshoppailuun sekä teoreettinen ja käytännön tietämys shoppailusta ja myymäläympäristöstä.

Ominaisuudet

Tuotekoodi
9789521413131
Paino (kg)
0.518
Pakkauskoko
1 kpl
Valmistusmaa
Suomi

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen