Siirry suoraan sisältöön
Prisma logo

Mediernas roll i människors liv är idag större än någonsin tidigare. Samtidigt har dagens medier blivit alltmer marknadsmässiga med syfte att vara vinstdrivande. Kan man längre tala om oparatiska medier? Det nya läget kräver ett nytt förtroende mellan medierna och deras användare. Medieanvändarna måste känna till vilka mål medierna har med sina framställningar. Målsättningen med denna bok är att behandla medierna i ett så brett perspektiv som möjligt och granska såväl deras uppbyggnad, genrer som deras innehåll. Även ämnesmässigt är bredden stor. På vilket sätt regleras medierna av den offentliga makten, hur påverkar medieekonomin innehållet i medierna, hur påverkas mottagarnas värderingar och åsikter av medietexter, vad får publikerna ut av medietexter - dessa är bara några av de frågeställningar som denna bok försöker ge svar på.

Medierna på marknaden

36,95 €
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

Toimitettuna

Ei saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.