Siirry suoraan sisältöön

Tee ostoksesi huoletta ja nauti pidemmästä palautusajasta. Tarjoamme nyt Prisma.fi:ssä pidennetyn palautusajan kaikille ostoksille 15.11.2024 alkaen aina loppiaiseen 6.1.2025 asti!

Prisma logo
Ostoskori
    1. Myllymäki, Tehokkuus ensin! - Palveluyksiköstä tuottavuus- ja kasvukumppaniksi

    Myllymäki, Tehokkuus ensin! - Palveluyksiköstä tuottavuus- ja kasvukumppaniksi

    54,85 €

    Huomaa pidempi toimitusaika

    Tämä kirja on hankintatuote, joten toimitusaika voi olla tavallista pidempi. Arvioitu toimitusaika on noin 7 arkipäivää.

    Toimitettuna

    Saatavilla

    Osta nyt, nouda myymälästä

    Ei saatavilla

    Tuotekuvaus

    Miksi jotkut palveluyksiköt joutuvat toimintaansa kehittäessään vaikeuksiin ja toiset saavat hyviä asiakasta hyödyttäviä tuloksia? Mitkä ovat ne askeleet, jotka palveluyksikön kannattaa ottaa pyrkiessään kehittymään asiakkaansa tuottavuus- ja kasvukumppaniksi? Kirja kirjoittajansa vuosien kokemukseen ja tutkimustyöhön sekä IT Forumin toiminnassa vuonna 2017 ja sitä ennen kerättyihin hyviin kotimaisiin ja kansainvälisiin käytäntöihin. Sen viitekehyksenä toimii vuonna 2007 julkistettu IT Alignment Trap ja vuonna 2015 julkistattu palveluyksikön rajapintamalli. Askeleet - hyvien käytäntöjen käyttöön ottaminen - on järjestetty siten, että ns. linjaamisansaan joutuminen on epätodennäköistä: tehokkuus ensin ja asiakasyhteistyön syventäminen vasta sen jälkeen. Vaikka kirjassa käytetään tietotekniikkapalveluja tarjoavaa palveluyksikköä esimerkkinä, kirjan opit ovat suoraan sovellettavissa minkä tahansa palveluyksikön tai -yrityksen käyttöön. Itse asiassa kirjailija on sitä mieltä, että digitalisoituvassa yhteiskunnassamme palveluyksikköjen pitäisi aikaisempaa enemmän tarkastella juuri IT-yksiköiden ja -yritysten toimintatapoja - ja soveltaa niitä käyttöönsä.

    Ominaisuudet

    Tuotekoodi
    9789527044155
    Paino (kg)
    0.356
    Pakkauskoko
    1 kpl
    Valmistusmaa
    Suomi

    Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

    Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.