Siirry suoraan sisältöön
Prisma.fi etusivu
Ostoskori
Ohita tuotekuva
    Gaudeamus

    Puustinen, Kuluttajamuotti - kuluttajuuden tuottamisesta mainonnaninstituutioissa

    23,10 €

    Nouto myymälästä

    Ei saatavilla

    Toimitus

    Ei saatavilla

    Tuotekuvaus

    Miten valta ja hallinta näyttäytyvät kulutuskulttuurissa? Miten mainonnan kohderyhmiä luokitellaan? Kuinka ihmisistä tuotetaan kuluttajia? Kuluttajamuotti tarkastelee kriittisesti kaupallista mediakulttuuria ja ennen kaikkea mainonnan instituutiota. Teos analysoi kuluttajien luokituksia markkinoinnin ja mainonnan ammattilaisten haastatteluiden valossa. Kuluttajatutkimusten, -monitorien, ja -mallien avulla tuotettua tietoa pidetään avaimena kuluttajien puhutteluun. Luokittelun tekniikka on keskeinen hallinnan muoto, joka näkyy pyrkimyksissä ohjailla ihmisiä hienovaraisesti käyttäytymään mainostajan toivomalla tavalla - joskin elävässä elämässä kuluttajilla on aina mahdollisuus käyttäytyä toisin. Kuluttajamuotti on tarkoitettu kaikille kuluttajien ja kulutuksen tutkimuksesta, mainonnasta sekä mediakulttuurista kiinnostuneille.

    Ominaisuudet

    Tuotekoodi
    9789524950640
    Paino (kg)
    0.484
    Pakkauskoko
    1 kpl
    Valmistusmaa
    Suomi

    Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

    Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

    Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen