Siirry suoraan sisältöön

Prisman Asiakasomistajapäivät pe-ti 15.-19.11. verkkokaupassa ja myymälöissä!

Lue lisää
Prisma logo
Ostoskori
  • Asiakasomistaja-alennus-15 %
  1. Merisalo, Me teemme huomisen, VISIO2025

Merisalo, Me teemme huomisen, VISIO2025

Asiakasomistajahinta
29,03 €

Normaalihinta 34,15 €

Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

Huomaa pidempi toimitusaika

Tämä kirja on hankintatuote, joten toimitusaika voi olla tavallista pidempi. Arvioitu toimitusaika on noin 1–4 viikkoa.

Toimitettuna

Ei saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Tuotekuvaus

Riikka Merisalon Me teemme huomisen, VISIO2025-kirja antaa 12 arvopohjaista näkemystä tulevaisuuden Suomeen ja sen talouden muuttuviin rakenteisiin. Kirja pohjautuu vuonna 2009 toteutettuun arvotyöskentelyyn, jossa kartoitettiin nykynuorison kulutusarvoja. Työskentelyssä kiteytettiin ne perusarvot, jotka tulevat vakiintumaan seuraavien 15 vuoden aikana osaksi yhteiskuntamme johtamiskulttuuria ja kulutuspäätöksiä. Me yhdessä teemme huomisen eli vaikutamme siihen, miten arvonelikenttä vastuullisuus, juurevuus, puhtaus ja yhteisöllisyys tulevat toteutumaan arjessa. Kulutusarvojen muutos näkyy lähes kaikilla liiketoiminnan alueilla. Kirjassa pohditaan niin kaupunkisuunnitteluun, palvelukulttuureihin kuin liike-elämän elinmahdollisuuksiinkin liittyviä kysymyksiä. Tulevaisuudessa teollisuutta haastavat kuluttajien tuotteille asettamat pidemmät elinkaariodotukset ja tehokkaan verkostotuotannon mallit. Ne vaativat tuottajia muuttamaan koko toiminta- ja jakelutapaansa. Meneillään oleva kehitys luo pohjan aivan uudelle, mielenkiintoiselle toimialalle - verkosto- ja projektijohtamisen ammattiyrityksille. Pitkällä aikavälillä prosessien standardointi ja toiminnan auditointimallit ovat ainoa keino hallita eri kulttuurien välisiä tuotantoverkostoja. Riikka Merisalo on mainostoimistoyrittäjä ja strateginen planner, joka on toiminut työuransa aikana noin 350 eri kokoisen, eri toimialoilla ja eri kokoisilla markkinoilla operoivan asiakasyrityksen kanssa. Yhteistyökumppanit ovat tuotekehityksestä, viestinnästä ja markkinoinnista vastaavia johtajia. Vahva kokemus ja arvotyöskentelyn pohjalta karttunut kulutusarvojen tutkimustieto tekee kirjasta ajankohtaisen strategisen johtajan sparrauskirjan kaikille, jotka miettivät tuotteiden ja palveluiden tuotteistusta tai tuotteiden jakelu- ja tuotantomalleja tulevina vuosikymmeninä.

Ominaisuudet

Tuotekoodi
9789529273232
Paino (kg)
0.337
Pakkauskoko
1 kpl
Valmistusmaa
Suomi

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.