Laitinen, Moraalinen logo - organisaatioiden arvovallankumous
Toimitettuna
Saatavilla
Osta nyt, nouda myymälästä
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Pohjoismaiden lintukodotkin ovat kiperien ongelmien edessä, kun muutos on yhä monitahoisempaa. Meillä on oppimista esimerkiksi verkostomalleista, joissa pyritään useiden yritysten ja järjestöjen väliseen yhteiskuntavastuulliseen toimintaan. Kun organisaatio pyrkii kestävään kannattavuuteen, se ei voi jättäytyä muun maailman ulkopuolelle. Yritykset, muut organisaatiot ja yhteiskunta ovat yhä vahvemmin sidoksissa toisiinsa. Moraalisuus merkitsee sitä, että tehdään enemmän kuin normit velvoittavat. ”Moraalinen logo ottaa uuden, tuoreen näkökulman sosiaaliseen todellisuuteemme yhdistäen vastuullisuuden, moraalin ja kompleksisuuden teemat arvokkaalla, uutta luovalla tavalla”, toimitusjohtaja Esko Kilpi luonnehtii kirjaa. Kirja auttaa organisaatioita hyödyntämään muutoksen tuomia mahdollisuuksia. Uutta aaltoa edustavat mm. yhteiskunnalliset yritykset ja osallistuminen niiden verkostoihin. Kiinnostavat esimerkit näyttävät, miten johtaa vastuullista yritystoimintaa käytännössä. ”Ilpo Laitisen kirja on inspiroiva avaus uuteen maailmaan, jossa yksityisen ja julkisen hallinnon rajapintaan syntyy uutta dynamiikkaa”, Culminatumin hallituksen puheenjohtaja Eero Holstila vahvistaa. ”Sosiaaliset ja taloudelliset tavoitteet eivät ole lähtökohtaisesti vas-takkaisia vaan liittyvät toisiinsa. Maailmalla yleistyvä eetos ohjaa yrityksiä toimimaan siten, että sosiaalinen ulottuvuus ei unohdu”, Ilpo Laitinen itse toteaa. Hallintotieteen tohtori, MBA Ilpo Laitinen on luennoitsija, kouluttaja ja tutkija, joka on toiminut asiantuntijarooleissa mm. Suomessa, USA:ssa, Isossa-Britanniassa, Australiassa ja Kanadassa.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789521416712
- Paino (kg)
- 0.423
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.