Ostoskori
Pieni Karhu
Samela, Paras ystävämme - koiratietoa selkokielellä
23,45 €
Nouto myymälästä
Ei saatavilla
Toimitus
Alk. 4,95 €
Saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Koiraa pidetään ihmisen parhaana ystävänä. Se ei ole pelkkä ystävä. Koiran kanssa voi myös harrastaa ja sitä pitää hoitaa. Tässä kirjassa on paljon tietoa koirasta ja koiranhoidosta. Kirjassa tutustutaan myös koiran historiaan. Lisäksi annetaan tietoa koiran hankkimista suunnitteleville. Kirjassa selvitetään, missä tehtävissä koira on ihmisen apuna. Kirjassa tutustutaan myös muutamiin koirarotuihin. Koira on uskollinen ja avulias ystävä.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789525321883
- Paino (kg)
- 0.386
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.