Piispanen, Hyvä oppimisympäristö - oppilaiden, vanhempien ja opettajien hyvyyskäsitysten kohtaaminen peruskoulussa
Toimitettuna
Ei saatavilla
Osta nyt, nouda myymälästä
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Koulun oppimisympäristö on paljon muutakin kuin pelkkä rakennus, jossa opetus- ja kasvatustyötä tapahtuu. Lapsi viettää koulussa suuren osan päivästään, minkä vuoksi hänen on tärkeä tuntea olonsa hyväksi ja oppimisympäristön on vastattava hänen moninaisiin tarpeisiinsa. Piispanen tarkastelee tutkimuksessaan sitä, millaisena oppilaat, vanhemmat ja opettajat ymmärtävät oppimisympäristön hyvyyden. - Hyvän oppimisympäristön olemuksesta on keskusteltu paljon, mutta sen käyttäjien käsityksiä hyvyydestä ei ole juurikaan tutkittu. Oppimisympäristön ja uudenlaisen toimintakulttuurin kehittäminen on lähes mahdotonta, jos ei tiedetä, millaisena hyvä oppimisympäristö ymmärretään. - Jotta oppimisympäristöstä saataisiin yhteisesti hyvä, on tärkeä kuunnella myös oppilaiden ja vanhempien näkökulmia, vaikka oppimisympäristön suunnittelussa painavin sana onkin yleensä opetus- ja kasvatusalan ammattilaisilla.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789513933333
- Paino (kg)
- 0.466
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.