Siirry suoraan sisältöön
Prisma logo

Heikko signaali on ensimmäinen vihje yrityskentässä viriävistä uhkista tai mahdollisuuksista. Se on ilmiö, joka vaikuttaa laajetessaan merkittävästi yrityksen liiketoimintaan. Jotta yritys ehtii sopeuttaa operatiiviset ratkaisunsa ja strategiansa vastaamaan ylihuomisen tarpeita, muutoksen merkit on havaittava yhä aikaisemmin. Ja ennen kilpailijoita. Tämä kirja auttaa muuttamaan heikot signaalit havaittavaan muotoon ja konkretisoimaan ne toiminnan veturiksi. Kokenut yritysjohtaja Sissi Silván nostaa pilke silmäkulmassa esiin yritysten avainhenkilöiden monipuoliset mahdollisuudet metsästää heikkoja signaaleja läheltä arjesta, arjen keinoin. Omista kokemuksistaan heikkojen signaalien saalistajina kertovat kirjassa myös monet vaikutusvaltaiset yritysjohtajat Finnairin pitkän linjan strategiajohtaja Eero Aholasta nuoreen ja rohkeaan muotoilun manageriin Laura Sarvilinnaan.

Valppaus on valttia

41,10 €
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

Toimitettuna

Ei saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.