Siirry suoraan sisältöön
Prisma logo

Blogit ovat yksi sosiaalisen median antimista. Blogia voi kirjoittaa kuka tahansa, ja lukemalla tai kommentoimalla voi olla osana blogiyhteisöä. Etenkin muoti- ja tyyliblogit ovat suosittuja, mikä ei ole jäänyt yrityksiltä huomaamatta. Verkossa markkinointi ei ole pelkkiä bannereita eikä bloggaaminen enää vain päiväkirjan julkaisua. Julkaisussa esitellään erilaisia markkinointi-viestinnän keinoja verkossa ja blogeissa. Siinä valotetaan eri näkökulmia blogien markkinointi-viestintään ja yhteisöllisyyteen. Blogiyhteisö on myös markkinoinnin kohderyhmä, joten teoksessa selvitetään yhteisön suhtautumista markkinointiviestintään. Julkaisu on tarkoitettu kaikille sosiaalisen median sovelluksista ja etenkin blogimaailmasta kiinnostuneille. Vaikka esimerkit ovat muoti- ja vaatetusalalta, teos soveltuu yleisoppaaksi markkinointiviestinnän maailmaan bloggaajille ja yrityksille. Kirjaa voi suositella myös alan opiskelijoille tiiviiksi tietopaketiksi.

Nykyajan napalm, Web 2.0

35,20 €
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

Toimitettuna

Ei saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.