Siirry suoraan sisältöön
Prisma logo
Ostoskori
    1. Nykyajan napalm, Web 2.0

    Nykyajan napalm, Web 2.0

    35,20 €
    Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

    Toimitettuna

    Ei saatavilla

    Osta nyt, nouda myymälästä

    Ei saatavilla

    Tuotekuvaus

    Blogit ovat yksi sosiaalisen median antimista. Blogia voi kirjoittaa kuka tahansa, ja lukemalla tai kommentoimalla voi olla osana blogiyhteisöä. Etenkin muoti- ja tyyliblogit ovat suosittuja, mikä ei ole jäänyt yrityksiltä huomaamatta. Verkossa markkinointi ei ole pelkkiä bannereita eikä bloggaaminen enää vain päiväkirjan julkaisua. Julkaisussa esitellään erilaisia markkinointi-viestinnän keinoja verkossa ja blogeissa. Siinä valotetaan eri näkökulmia blogien markkinointi-viestintään ja yhteisöllisyyteen. Blogiyhteisö on myös markkinoinnin kohderyhmä, joten teoksessa selvitetään yhteisön suhtautumista markkinointiviestintään. Julkaisu on tarkoitettu kaikille sosiaalisen median sovelluksista ja etenkin blogimaailmasta kiinnostuneille. Vaikka esimerkit ovat muoti- ja vaatetusalalta, teos soveltuu yleisoppaaksi markkinointiviestinnän maailmaan bloggaajille ja yrityksille. Kirjaa voi suositella myös alan opiskelijoille tiiviiksi tietopaketiksi.

    Ominaisuudet

    Tuotekoodi
    9789518301755
    Paino (kg)
    0.16
    Pakkauskoko
    1 kpl
    Valmistusmaa
    Suomi

    Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

    Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.