Siirry suoraan sisältöön
Prisma logo

Uudessa kirjassaan kansainvälistä tunnustusta saanut markkinoinnin professori Evert Gummesson lanseeraa uuden markkinoinnin käsitteen, many-to-many-markkinoinnin, joka haastaa markkinoinnin käytännön ja teorian. Many-to-many tarkoittaa markkinointia verkostotaloudessa: markkinoijan, joka haluaa menestyä nykyisessä verkostoympäristössä, täytyy hallita suhde- ja vuorovaikutusverkostot aivan uudella tavalla ja toimintatapojaan uudistamalla muuttaa entiset verkoston passiiviset jäsenet, kuten kuluttajat, aktiivisiksi verkoston resursseiksi. Verkostomarkkinointia on aikaisemmin käsitelty vain B2B-markkinoinnissa, mutta myös kuluttajamarkkinointi on pohjimmiltaan verkostojen välistä vuorovaikutusta, kuten kirjassa välillä provosoivastikin osoitetaan useiden esimerkkitapausten avulla.

Many-to-many-markkinointi

51,35 €
Hinta ja saatavuus voivat vaihdella myymälöittäin

Toimitettuna

Ei saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.