Siirry suoraan sisältöön
Prisma.fi etusivu
Ostoskori
    1. Many-to-many-markkinointi

    Many-to-many-markkinointi

    51,35 €

    Toimitettuna

    Ei saatavilla

    Nouda myymälästä

    Ei saatavilla

    Tuotekuvaus

    Uudessa kirjassaan kansainvälistä tunnustusta saanut markkinoinnin professori Evert Gummesson lanseeraa uuden markkinoinnin käsitteen, many-to-many-markkinoinnin, joka haastaa markkinoinnin käytännön ja teorian. Many-to-many tarkoittaa markkinointia verkostotaloudessa: markkinoijan, joka haluaa menestyä nykyisessä verkostoympäristössä, täytyy hallita suhde- ja vuorovaikutusverkostot aivan uudella tavalla ja toimintatapojaan uudistamalla muuttaa entiset verkoston passiiviset jäsenet, kuten kuluttajat, aktiivisiksi verkoston resursseiksi. Verkostomarkkinointia on aikaisemmin käsitelty vain B2B-markkinoinnissa, mutta myös kuluttajamarkkinointi on pohjimmiltaan verkostojen välistä vuorovaikutusta, kuten kirjassa välillä provosoivastikin osoitetaan useiden esimerkkitapausten avulla.

    Ominaisuudet

    Tuotekoodi
    9789521409660
    Paino (kg)
    0.564
    Pakkauskoko
    1 kpl
    Valmistusmaa
    Suomi

    Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

    Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

    Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen