Siirry suoraan sisältöön
Prisma.fi etusivu
Ostoskori
    1. Åge, Happy-happy - Viisi askelta, yhteisymmärrykseen kenen hyvänsä kanssa

    Åge, Happy-happy - Viisi askelta, yhteisymmärrykseen kenen hyvänsä kanssa

    11,70 €

    Toimitettuna

    alk. 4,95 €

    Saatavilla

    Nouda myymälästä

    Ei saatavilla

    Tuotekuvaus

    Entä jos loputtomien kompromissien ja nahkapäätösten sijasta voisit päästä kenen hyvänsä kanssa yhteisymmärrykseen asiasta kuin asiasta viidellä askeleella? Ja vieläpä niin, että kaikki ovat ratkaisuun tyytyväisiä. Ruotsalainen neuvotteluguru Lars-Johan Åge on kehittänyt Happy-happy-menetelmän, joka yltää pidemmälle kuin tuttu win-win-tavoite. Se keskittyy tyytyväisyyteen, suhteisiin, yhteistyöhön ja tulevaisuuteen. Tavoitteena on elämänlaadun kohentaminen ja menestys. Ja mikä parasta, Ågen menetelmää voi hyödyntää sekä työ- että siviilielämässä. Kyse voi olla oman ehdotuksen saamisesta läpi asiakkaan tai pomon kanssa tai siitä, että työtoverisi sanovat yhtäkkiä kyllä ideoillesi. Tai siitä, että erimielisyydet keittiössä läheisten kanssa vähenevät. Kirja selvittää myös, miksi win-win ei ole oikea tavoite näissä tilanteissa. Ågen kehittämä menetelmä perustuu psykologian tutkimukseen sekä käyttäytymis- ja taloustieteellisiin kokeisiin. Niitä valottavat arkiset esimerkit, jotka ovat kaikille tuttuja. Kirjan oikeudet myytiin ennen sen ilmestymistä 17 maahan! Lars-Johan Åge on väitellyt taloustieteiden tohtoriksi Tukholman kauppakorkeakoulussa ja hän on opiskellut neuvottelutaitoja Harvardin yliopiston oikeustieteellisessä tiedekunnassa. Hän on työskennellyt FBI:n panttivankineuvottelijoiden ja Ruotsin poliisin erikoisryhmän kanssa. Tämän kirjan myötä hänen oppinsa ovat meidän kaikkien käytössä.

    Ominaisuudet

    Tuotekoodi
    9789522917256
    Paino (kg)
    0.377
    Pakkauskoko
    1 kpl
    Valmistusmaa
    Suomi

    Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

    Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.

    Anna palautetta, Avautuu uuteen välilehteen