Siirry suoraan sisältöön

Prisman Black Friday 22.11.-2.12. verkkokaupassa sekä myymälöissä!

Katso kaikki Black Friday -tarjoukset
Prisma logo
Ostoskori
    1. Juuti, Johda henkilöstö asiakaskeskeisyyteen

    Juuti, Johda henkilöstö asiakaskeskeisyyteen

    43,20 €

    Toimitettuna

    Saatavilla

    Osta nyt, nouda myymälästä

    Ei saatavilla

    Tuotekuvaus

    Asiakas soittaa yritykseen. Automaatti vastaa ja pyytää näppäilemään numerosarjoja, jotta asiakas yhdistyy suoraan oikealle asiakaspalvelijalle. Kun asiakas on selvittänyt näppäilyrumban, hän siirtyy jonottamaan - pahimmillaan kymmeniksi minuuteiksi. Tiedämme omista kokemuksistamme, että huono asiakaspalvelu saa meidät helposti vaihtamaan tuotteiden tai palveluiden tarjoajaa. Sekä organisaation johdon että kaikkien organisaation palveluksessa olevien on herättävä havaitsemaan asiakaskokemusten merkitys. Asiakaskokemuksesta on tullut organisaatioiden keskeisin kilpailutekijä. Jatkuva vuorovaikutus asiakkaiden kanssa lisää organisaation joustavuutta, innovatiivisuutta ja menestystä. Kirjassa kerrotaan, miten johtamisen avulla koko henkilöstö saadaan tarkastelemaan kaikkea tekemistään - esimiestyöstä henkilökunnan kahvitaukoihin - asiakkaiden silmin.

    Ominaisuudet

    Tuotekoodi
    9789524516662
    Paino (kg)
    0.438
    Pakkauskoko
    1 kpl
    Valmistusmaa
    Suomi

    Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

    Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.