Ostoskori
- Asiakasomistaja-alennus-15 %
Jansson, Farlig midsommar lättläst
27,97 €
AsiakasomistajahintaHinta ilman S-etukorttia: 32,90 €
Nouto myymälästä
Ei saatavilla
Toimitus
Alk. 4,95 €
Saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Det här är berättelsen om när det var översvämning i Mumindalen. Strax före midsommar måste Muminfamiljen lämna Muminhuset då vattnet stiger över husets tak. De har tur och hittar ett flytande hus som de kan flytta in i. Men det är inget vanligt hus, och det blir ingen vanlig midsommar. Läs om en sommar fylld av äventyr, nya vänner och överraskningar. Lättlästa Farlig midsommar är återberättad av författaren Jolin Slotte.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789518976915
- Paino (kg)
- 0.242
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.