Elintarvikeyrityksen brändin rakentaminen
7,20 €
Toimitettuna
Saatavilla
Osta nyt, nouda myymälästä
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Elintarvikeyrityksen brändin rakentaminen - kirjassa kerrotaan, kuinka omasta tuotteesta voi määrätietoisesti rakentaa brändin. Opas lähtee liikkeelle suunnittelusta ja strategian valinnasta, joka on perustana kanavavalinnalle: myynkö tuotteitani suoraan kuluttajalle vai tavoittelenko keskusliikejakelua? Kirja kertoo lisäksi asiakaslähtöisestä tuotekehityksestä ja pakkauksen merkityksestä tuotteiden erilaistamisessa. Oppaaseen on koottu keinoja, joilla tuotteeseen liittyvien ominaisuuksien näkyvyyttä voidaan vahvistaa markkinointiviestinnällä. Kirjasta löytyy myös tavaran toimittamiseen liittyviä pelisääntöjä ja käytäntöjä eri kanavavaihtoehdoissa.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789518081589
- Paino (kg)
- 0.208
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.