Ostoskori
Pieni Karhu
Niinistö-Samela, Terveelliset marjat - Tietoa selkokielellä
25,60 €
Nouto myymälästä
Ei saatavilla
Toimitus
Alk. 4,95 €
Saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Tutustu marjojen maailmaan! Marjat ovat terveellisiä, senhän me kaikki tiedämme. Mutta millaisia vaikutuksia kullakin marjalla on? Entä miten niiden parhaat ominaisuudet saadaan esille? Terveelliset marjat - kirjan avulla opit tuntemaan marjat ja niiden vaikutukset terveyteen ja hyvinvointiin. Selkeät kuvat auttavat tunnistamaan nämä luonnon antimet. Kirjassa on myös tarkat ja kuvalliset ohjeet herkullisiin marjaruokiin. Marjoja löytyy luonnosta, puutarhoista ja kaupoistakin. Tämän kirjan avulla saat niistä täyden hyödyn ja ilon irti.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789527315378
- Paino (kg)
- 0.426
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.