Siirry suoraan sisältöön

Prisman Asiakasomistajapäivät pe-ti 15.-19.11. verkkokaupassa ja myymälöissä!

Lue lisää
Prisma logo
Ostoskori
  • Asiakasomistaja-alennus-15 %
  1. Karppinen, Valitse myynnin kasvu - 10 kohdan polku kasvun johtamiseen

Karppinen, Valitse myynnin kasvu - 10 kohdan polku kasvun johtamiseen

Asiakasomistajahinta
17,17 €

Normaalihinta 20,20 €

Toimitettuna

Saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

Tuotekuvaus

Pomo, vapaudu sankarimyyjän panttivankitilanteesta! Tähän kiteytyy kirjamme ydinsanoma. Menestyksekäs myyntityö ei ole supliikkimiehen fiilislaji, vaan aivan tavallisten ihmisten tekemää tiimityötä. Yritysten on aika vapautua sankarimyyjistä ja tehdä aivan tavallisista ihmisistä voittava myyntitiimi, joka saa yrityksen kasvukäyrät hipomaan kattoa. Tämän kirjan kymmenen kohdan käytännönläheinen ohjelma kertoo, kuinka se tehdään. Suomi on täynnä pieniä ja keskisuuria yrityksiä, joiden kasvuluvut ovat vaatimattomia. Tähän tarvitaan muutos! Yrityksen kasvu on pohjimmiltaan todella yksinkertaista. Liiketoiminnan tärkein tehtävä on hankkia ja pitää asiakas. Jos johtamasi yritys onnistuu siinä ja pystyy monistamaan onnistumistaan, yritys kasvaa. Yrityksillä on lähes kaikissa toiminnoissa selkeät ja yhteismitalliset prosessit. Työntekijöiden kehityskeskusteluita ei pidetä joka kerta eri tavalla eikä kännykkää koota fiiliksen mukaan. Myyntiin suhtaudutaan kuitenkin mystisenä taitona, jonka hallitsevat vain eeppiset huippumyyjät. Jos keskityt kouluttamaan huippumyyjiä, luovutat vallan yrityksesi menestymisestä muutamille yksilöille. He vievät osaamisen mennessään vaihtaessaan työpaikkaa paremman tarjouksen perässä. Jussi Karppisella, Antti Paussulla ja Timo Sorrilla on kymmenien vuosien kokemus yrityselämästä. He ovat kokeneita yrityskonsultteja ja myynnin ammattilaisia, joiden työelämän intohimo on saada yritykset menestymään - eli kasvamaan kannattavasti.

Ominaisuudet

Tuotekoodi
9789523821842
Paino (kg)
0.382
Pakkauskoko
1 kpl
Valmistusmaa
Suomi

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.