Ostoskori
Otava
Isokangas, Viherpesuopas - Miten merkitys muuttuu markkinoinniksi
27,90 €
Nouto myymälästä
Ei saatavilla
Toimitus
Alk. 4,95 €
Saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Kantaa ottava kirja iskee kuin tuhat Woltia! Paraneeko maailma kahvikuppi kerrallaan? Ovatko yritysten hyvät teot oikeasti hyviä? Voiko sosiaalista vastuuta erottaa ekologisesta? Kaikkein vastuullisimpia yrityksiä eivät ole ne, jotka puhuvat eniten teoistaan luonnon ja ihmisten hyväksi. Yritysten käyttämistä pesuohjelmista otetaan käsittelyyn viher-, pinkki-, purppura-, sateenkaari-, ruskea- ja valveutuneisuuspesu. Ajatuksia herättävä kirja sisältää rohkeita mielipiteitä ja runsaasti käytännön esimerkkejä.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789511422501
- Paino (kg)
- 0.349
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.