Siirry suoraan sisältöön

Prisman Black Friday 22.11.-2.12. verkkokaupassa sekä myymälöissä!

Katso kaikki Black Friday -tarjoukset
Prisma logo
Ostoskori
    1. Juholin, Communicare! - Ota viestinnän ilmiöt ja strategiat haltuun

    Juholin, Communicare! - Ota viestinnän ilmiöt ja strategiat haltuun

    103,85 €

    Toimitettuna

    Saatavilla

    Osta nyt, nouda myymälästä

    Ei saatavilla

    Tuotekuvaus

    Viestintäympäristömme kehittyy nopeassa tahdissa. Keskustelu vilisee sellaisia käsitteitä kuin dialogi, yritysaktivismi, vaihtoehtoiset faktat, influensserit, hybridimallit, ketteryys, strategiat ja brändit. Communicare kertoo, mitä sinun tulee tietää näistä - ja monista muista - ajankohtaisista käsitteistä ja ilmiöistä. Communicare auttaa sinua organisaatiosi viestinnän kehittämisessä, suunnittelussa ja toteutuksessa - strategiasta käytäntöön. Kirja auttaa sinua myös onnistumaan vaativissa viestintätilanteissa ja rooleissa. Saat eväitä esimerkiksi johtamisviestintään, työyhteisöviestintään, muutosten ja kriisien viestintään, mediaviestintään, talousviestintään, sidosryhmä- ja vaikuttajaviestintään, markkinointia tukevaan viestintään sekä maineen ja brändin vahvistamiseen. Poimintoja kirjan luvuista ja teemoista: Millaisessa viestintä- ja informaatioympäristössä elämme? Mahdollisuus, oikeus, velvollisuus vai pakko? - mihin viestintää tarvitaan? Viestinnän ammattilaiset - keitä he ovat ja mitä he tekevät? Viestintästrategian laadinta: klassinen, laajennettu ja ketterä viestintästrategia Viestinnän käytännön suunnittelu - klassisella vai ketterällä tyylillä? Kohti vaikuttavampaa työyhteisöviestintää Sidosryhmät - kumppaneita ja haastajia Vaikuttajaviestinnän mahdollisuuksia - informaatiovaikuttamisen uhkia Maine, luottamus ja olemassaolon oikeutus Yritysaktivismi puntarissa Vastuullisuusraportointi ja -viestintä Mediaviestintä ja -julkisuus, medioituminen ja ansaittu media Mainonta, maksetut mediasisällöt ja vaikuttajamarkkinointi Hakukoneoptimointi Talousviestintä Muutokset ja kriisit - viestinnän tulikokeet Johtajuus on viestintää ja vuorovaikutusta Viestinnän mittaaminen ja arviointi Analytiikan kytkentä viestinnän tavoitteisiin Viestinnän palvelut: tehdäänkö itse vai ostetaanko ulkoa? Leif Åberg: Merkityksellistävän yhteisöviestinnän malli Kirjoittaja, VTT, dosentti Elisa Juholin on yksi Suomen arvostetuimmista viestinnän asiantuntijoista. Hän on toiminut viestinnän tutkijana, kouluttajana, konsulttina ja kehittäjänä sekä Viestinnän eettisen neuvottelukunnan (VEN) puheenjohtajana ja ProComma Academicin päätoimittajana.

    Ominaisuudet

    Tuotekoodi
    9789525928525
    Paino (kg)
    0.632
    Pakkauskoko
    1 kpl
    Valmistusmaa
    Suomi

    Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

    Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.