Mainonnan eettinen neuvosto 20 vuotta
114,55 €
Toimitettuna
Saatavilla
Osta nyt, nouda myymälästä
Ei saatavilla
Tuotekuvaus
Tuotekuvaus
Nykyisin mainonnan ja markkinoinnin ympärille on kehittynyt kokonainen ostohalujen herättämisen markkina, jossa vedotaan vahvasti kuluttajien tunteisiin ja luodaan mielikuvia mm. digi- ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoin. Helposti unohtuu tai on epäselvää, mitä, miten ja kenelle saa markkinoida. Tarvitaanko joltakin lupa? Mikä on sopimatonta ja millä lailla eri ihmisryhmiä saa lähestyä? Markkinointia säännellään useassa eri laissa ja ohjeistuksissa ja myös tuomioistuinten ratkaisut tuovat sääntelyyn uutta tulkintaa. Kirjan ajankohtaisia teemoja ovat mm. aggressiiviset menettelyt markkinoinnissa alaikäisille markkinointi alaikäinen mainoksessa kuvan käyttö markkinoinnissa rahoitusalan markkinointi markkinoinnin tunnistettavuus sosiaalisessa mediassa hyvän tavan mukainen markkinointi ja yrityksen maine Markkinointijuridiikan keskeiset asiantuntijat kirjoittavat ajankohtaisista markkinointiin ja mainontaan liittyvistä teemoista käytännönläheisesti Paula Palorannan toimittamassa juhlajulkaisussa.
Ominaisuudet
Ominaisuudet
- Tuotekoodi
- 9789522468000
- Paino (kg)
- 0
- Pakkauskoko
- 1 kpl
- Valmistusmaa
- Suomi
Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?
Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.